OVER BEL

Met vijf belangrijke merken als La Vache qui rit®, Kiri®, Leerdammer®, Boursin® en Babybel® en ook nog eens meer dan 25 lokale merken, bezorgt de Bel Group jaarlijks een ‘smile’ bij zo’n 400 miljoen consumenten in 120 landen. En hoe internationaal we ook opereren, het familiegevoel blijft. CEO Antoine Fièvet is een afstammeling van oprichter Léon Bel en daarmee de vijfde generatie van de familie Bel die het bedrijf leidt. Zijn ondernemerschap, het duurzame businessmodel, maar vooral zijn kracht om bijna 12.000 mensen voortdurend te motiveren, heeft het bedrijf veranderd van een familiebedrijf naar een toonaangevende speler in de voedselindustrie.

Drie van de 28 productielocaties van de Bel Group zijn gevestigd in Nederland. Daar wordt de Leerdammer® kaas gemaakt. Eén van de 33 verkoopkantoren van de Bel Group staat ook in Nederland. Op een heel mooie plek in het midden van het land, direct naast de Leerdammer® kaasfabriek in Schoonrewoerd. Samen vormen Royal Bel Leerdammer B.V. (productie) en Bel Nederland b.v. (verkoop en marketing) de Bel Groep in Nederland.

Meer informatie over de internationale Bel Group vind je op www.groupe-bel.com. Daar vind je ook het digitale Business Report .